با شروع فصل جدید مسابقات فوتبال، صنعت هوانوردی خصوصی نیز رونق گرفته است.

1

 

قطر همه امکانات را فراهم کرده است – در آستانه این رویداد، قطر چندین مقصد تفریحی و سرگرمی را راه اندازی کرده است. بر اساس برآوردهای صورت گرفته، این رویداد احتمالا بیش از یک میلیون هوادار فوتبال را از سراسر جهان جذب خود خواهد کرد و انتظار می‌رود این رویداد برای اقتصاد قطر 17 میلیارد دلار به همراه داشته باشد.

 

انتظار می رود پروازهای پیش بینی شده از کشورهای همسایه – از جمله امارات متحده عربی، عمان و عربستان سعودی – هواداران را از کشورهای  منطقه به این رویداد برساند. پیش از این، دبی از راه اندازی اولین هتل با تم فوتبال در پالمNH Dubai The Palmخبر داده که پکیج های جذاب اقامتی و بلیط تماشای بازی ها را برای طرفداران فوتبال ارائه می دهد.

 

با توجه به نزدیکی دبی به قطر، بسیاری از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، از جمله امارات، عمان، بحرین و عربستان سعودی در حال آماده شدن برای گسترش صنعت گردشگری در اواخر سال جاری هستند. برای پاسخگویی به تقاضای بالای مسافرین، خطوط هوایی تجاری پروازهای بیشتری را اعلام کرده اند. چارترهای خصوصی نیز برای کسب سهم کوچک و قابل توجه بازار با هم رقابت می کنند. در واقع، برای انتقال هواداران از هر نقطه جهان به قلب مسابقات در قطر و تشویق تیم ها با حداقل تاخیر، هوانوردی خصوصی به عنوان یک گزینه رقابتی پدید آماده است. ارائه دهندگان پروازهای چارتر، جت های سبک و هواپیماهای تجاری ای را در اختیار دارند که گروه های کوچک و بزرگ اعم از 20 تا 100 تماشاگر را می توانند در خود جای دهند و به محل برگزاری مسابقات برسانند.

 

به لحاظ تاریخی جت های شخصی، ورزشکاران و تعداد زیادی از طرفدارانشان را به رویدادهای ورزشی ممتاز در جهان رسانده اند. به عنوان مثال، در تقویم جت های شخصی در جهان، Super Bowl به عنوان شلوغ ترین تعطیلات آخر هفته شناخته می شود. معتبرترین تورنمنت تنیس جهان – ویمبلدون – مهمانان زیادی که معمولاً حریم خصوصی و انحصاری بودن یک جت شخصی را بر دیگر ویژگی ها ترجیح می دهند را به خود جذب می کند. نزدیک‌ترین رویداد به جام جهانی، یعنی برای سفر به امارات و تماشای رقابت های ورزشی جایزه بزرگ ابوظبی؛ جت های شخصی به عنوان یک وسیله پرترافیک شناخته می‌شوند.

 

چه چیزی هوانوردی خصوصی را به چنین جایگزین جذابی تبدیل می سازد؟ این جذابیت نهایت راحتی و انعطاف است. حتی با وجود اینکه قیمت جت های شخصی برای اکثر افراد بالاست، اما در طول پاندمی به عنوان یک راهکار در انجام سفر به شمار می رفت.

 

در پروازهای تجاری و برای بسیاری که از مسافران تجاری یا مسافران درجه یک بودند، اما اکنون به چارترهای خصوصی روی آورده اند، چشم انداز هوانوردی خصوصی بیشتر به واقعیت نزدیک شده است.

 

همچنین برای شرکت هایی که به دنبال سرگرمی و تحت تاثیر قرار دادن بیشتر مشتریان شرکتی و متمول خود و همچنین ایجاد یک تجربه منحصر به فرد برای آنها هستند، هوانوردی خصوصی یک فرصت عالی به شمار می رود. در مقایسه با فرآیندهای خسته کننده ای که با پروازهای تجاری همراه هستند، میهمانان می توانند از گیت های امنیتی، گمرکی و سایر تشریفات سریعتر استفاده کنند. همچنین مهمان ها در پروازهای خصوصی می‌توانند از مزایای یک ترمینال اختصاصی و فاصله نسبتاً کوتاه بین ترمینال و هواپیما لذت ببرند – همه اینها در هنگام رفتن به یک مسابقه جذاب، انگیزه‌های زیادی برای مهمانان ایجاد خواهد کرد.

 

بزرگترین مزیت هوانوردی خصوصی، به ویژه در زمان گسترش سطح سلامت و ایمنی پس از همه گیری، شاید انحصار و حریم خصوصی آنها باشد. مهمانان می توانند با گروه کوچکی از مردم سفر کنند و تعاملات غیر ضروری خود را به حداقل برسانند و به طور کامل می توانند از فرودگاه های شلوغ اجتناب کنند. علاوه بر تجربه‌ای یک مسافرت خاص با هواپیما، بسیاری از مهمانان از این واقعیت که می‌توانند وعده‌های غذایی سفارشی که نیازهای تغذیه‌ای آن‌ها را برآورده می‌کند را خواهند داشت، رضایت خاطر دارند. این بدان معناست که آسایش و راحتی کافی آنها حتی در سفرهای طولانی حفظ خواهد شد.

 

در همین حال، چارترهای خصوصی به سرعت در حال ارتقاء کیفیت خود هستند تا نیازهای مشتریانشان اعم از سرگرمی های خاص برای بچه‌ها، امکان همراه آوردن حیوانات خانگی یا تامین نیازهای غذایی خاص را برآورده کنند. بنابراین، به راحتی می توان فهمید که چرا برای افراد متمولی که مایلند برای دیدن رویدادهای ورزشی بزرگ سفر کنند، چارترهای خصوصی آسایش و لوکس بودن را در اولویت نگه می دارند.

 

با پیش بینی تماشای زنده مسابقات ورزشی برای بیش از یک میلیون نفر در طول 28 روز در قطر، فرصت زیادی برای چارترهای منطقه ای و بین المللی وجود دارد تا از مخاطبانی که به دنبال خدمات سفارشی هستند، درآمد خوبی کسب کنند.

 

بر اساس گزارش ثروت نایت فرانک در سال 2021، جمعیت افراد با بالاترین ارزش خالص در جهان در سال 2021 به میزان 9.3 درصد افزایش یافته است. همچنین این گزارش پیش بینی می کند که تا سال 2025 و در خاورمیانه، جمعیت افراد بسیار ثروتمند (کسانی که دارایی شخصی آنها بیش از 30 میلیون دلار است) 25 درصد افزایش خواهد داشت. بسیاری از این طرفداران، در رویای نشستن در قسمت VIP و تشویق تیم رویایی خود هستند. در اینجا برای صنعت هوانوردی خصوصی یک فرصت واقعی وجود دارد تا برای طرفداران فوتبال این امکان را به واقعیت تبدیل کنند.

 

Delta World Charter ، چارتر کامل جت های شخصی از گروه های کوچک 18 نفره یا چارتر تجاری تا 190 مسافر را ارائه می دهد.

 

ما 24/7/365 به صورت ایمیلی به آدرس  [email protected]یا +9714 8879550 در دسترس هستیم

 

درباره Delta World Charter

 

Delta World Charter، کارگزار پیشرو پروازهای چارتر، برای اجاره و یا خرید جت های شخصی، پروازهای تجاری یا تورهای گروهی و چارتر هواپیماهای تجاری و باربری، راه حل های مناسبی را ارائه می دهد. برای پذیرایی از مهمانان خصوصی یا شرکای تجاری، برنامه‌ریزی یک سفر منحصر به فرد یا جستجوی یک خط هوایی چارتر با تعیین دقیق زمان رسیدن به مقصد و در چارچوب مقررات، Delta World Charter  می‌تواند گزینه‌های چارتر هواپیمای حرفه‌ای را برای مشتریانش ارائه دهد. متناسب با نیازها و اولویت های مشتریان، این شرکت راه‌حل‌های سفارشی با قیمت پایین، جدیدترین چارتر، سریع‌ترین جایگزین برای زمان های برنامه‌ریزی نشده مانند شرایط اضطراری یا پروازهای برگشتی را ارائه می‌دهد. دفتر مرکزی Delta World Charter در دبی بوده و وسعت پوشش Delta World Charter و شبکه جهانی هواپیما امکان دسترسی به بیش از 60000 هواپیما را به مشتریان خود می دهد.